قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

ابزار های کسب و کار

معرفی نرم افزار کامفار (COMFAR)، ویژگی ها و کاربردهای ان در تدوین طرح کسب و کار

کلمه COMFAR اختصار عبارت انگلیسیCOmputer Model for Feasibility Analysis and Reporting «مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان‌سنجی و گزارش‌گیری» است. این برنامه توسط واحد ارزیابی اقتصادی بخش عملیات یونیدو در سال ۱۹۷۹ در نیویورک تهیه و تدوین‌شده است. مدل اصلی برنامه کامفار با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی پاسکال و C که …

توضیحات بیشتر »

چگونه در اینستاگرام بیشتر دیده شویم؟ (بررسی الگوریتم‌های اینستاگرام)

امروزه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک علم و تخصص شده است به طوری که این موقعیت شغلی به تازگی جای خود را در شرکت های بزرگ ایرانی باز کرده است. تصور غلطی که در این زمینه بین عده‌ای محدود از کارشناس دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، این است که …

توضیحات بیشتر »

چرا کسب و کار شما نیاز به نرم افزار سفارشی دارد؟ – اینفوگرافیک

اگر در کسب و کاری که دارید، مجبور هستید که اطلاعات و مستندات تان را در دو یا چند سیستم و به صورت دستی وارد کنید، اگر با تعداد زیادی از مستندات کاغذی، سروکار دارید و اگر هنوز در کسب و کارتان، فرایندهای تکراری را به صورت دستی انجام می …

توضیحات بیشتر »

CRM چه کمکی به کسب و کار ها می کند

در بسیاری از جلسات ارائه CRM از ما چنین سوال هایی را می پرسند: CRM دقیقا چه کاربردی در سازمان ما دارد؟ یک ابزار مانند CRM چه طور به ما کمک می کند فروش را افزایش دهیم؟ CRM چه طور به حفظ مشتریان کمک می کند؟ و… برای پاسخ به …

توضیحات بیشتر »

آموزش ساخت کانال تلگرام در یک دقیقه

با توجه به درخواست اعضای کانال تلگرام و کاربران سایت در مورد کانال تلگرام و آموزش ساخت کانال تلگرام، در این مقاله آموزش ساخت کانال تلگرام را بصورت تصویری برای شما عزیزان آماده کردیم و بعد به معرفی ربات تلگرام و امکان اتصال به آن از طریق APII سرویس جدید …

توضیحات بیشتر »

سهام وستینگ (vesting equity) در استارتاپ

راه انداختن یک استارتاپ کار بسیار زمان گیر و مشکلی است که با پذیرش انواع ریسک ها همراه است . این کار معمولا با پیدا کردن چند هم بناینگذار خوب از محیط دانشگاه و یا از بین همکاران  میتواند ساده تر شود . اما نکته مهم این است که چطور …

توضیحات بیشتر »

آموزه هایی برای مصاحبه با مشتریان

درباره مؤلف: بنیاد پرش مشاهده تمام نوشته های بنیاد پرش محسن مولایی نسب مشاور کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار های جدید کارشناسی ارشد کارآفرینی گرایش کسب و کار های جدید کارشناسی ارشد MITM سال ۱۳۶۰ خورشیدی در شیراز چشم به جهان گشودم. شروع به کار را در ۱۹ …

توضیحات بیشتر »

مصاحبه با مشتری خشت اول طراحی محصول موفق

اشاره خیلی از کسب و کار های استارتاپی با شکست مواجه میشوند نه به این دلیل که توانمندی فنی تیم کم بوده و یا اینکه بودجه مناسبی در اختیارشان نبوده است . تنها به این دلیل که مصاحبه ی آنها با مشتری در مورد محصول و خدمت مورد نیازشان غلط …

توضیحات بیشتر »

فاکتور های ریسک در استارتاپ ها (بخش اول ریسک های فناوری)

فاکتور های ریسک در استارتاپ ها (بخش اول ریسک های فناوری) | بنیاد پرش محسن مولایی نسب ۲۶ آگوست ۲۰۱۶ ابزارهایی برای تحلیل و ارزیابی مقدماتی استارتاپ در شتابدهنده ها اشاره : در استارتاپ ها سه دسته ریسک فاکتور اصلی  شامل  فناوری ، بازاریابی و تیم  باید …

توضیحات بیشتر »

مشارکت انتفاعی (جوینت ونچر) | بنیاد پرش

درباره مؤلف: بنیاد پرش مشاهده تمام نوشته های بنیاد پرش محسن مولایی نسب مشاور کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار های جدید کارشناسی ارشد کارآفرینی گرایش کسب و کار های جدید کارشناسی ارشد MITM سال ۱۳۶۰ خورشیدی در شیراز چشم به جهان گشودم. شروع به کار را در ۱۹ …

توضیحات بیشتر »