قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

مدیریت ارتباط با مشتری

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری شتاب

بهبود پتانسیل مدیریت ارتباط با مشتریان و عدم اطمینان موجود در تلاش های اجرای  CRM باعث نگرش جدیدی به عوامل تعیین کننده‌ تصمیم سازمان برای سرمایه گذاری بر CRM شده است. بر این اساس مدل های زیادی برای اندازه گیری میزان آمادگی سازمان ها برای اجرای CRM ارائه شده است. …

توضیحات بیشتر »

تعریف وفاداری در مشتری

وفاداری زمانی اتفاق می افتد که مشتریان قویا احساس کنند سازمان مورد نظر به بهترین وجه ممکن می تواند نیازهای مربوطه آن ها را برطرف کند. مفهوم وفاداری در مشتری و ایجاد مشتریان وفادار در چارچوب کسب و کار به صورت ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان …

توضیحات بیشتر »

ارتباط CRM با مدیریت تجربه ی مشتریان

به بیان بسیار ساده محیط بازاریابی کانال فراگیر-OCM  یا Omni-Channel Environment همان بازاریابی چند کاناله در شرایطی است که به صورت صحیح و کامل اجرا شود. البته علاوه‌ بر کانال‌های سنتی که در گذشته وجود داشته (وب‌سایت و ایمیل)، رسانه‌های اجتماعی و موبایل نیز به آن اضافه شده‌اند. در بازاریابی …

توضیحات بیشتر »

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری شتاب

پرتال مشتریان با ایجاد قابلیت ارتباط دو سویه با مخاطبان و مشتریان سازمان  در راستای ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مخاطبان سازمان بسیار حائز اهمیت است. مخاطبان از طریق پرتال  به راحتی امکان ارسال درخواست های پشتیبانی را خواهند داشت. و سازمان نیز با ایجاد بستر های …

توضیحات بیشتر »