قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس

مقالات

استارتاپها چگونه ارزش گذاری می شوند؟

شاید بسیاری از ما واژۀ استارت‌آپ را شنیده و برداشتی از آن را در ذهن داشته باشیم. اما این مدل کسب‌ و‌ کار قواعد و اصولی دارد که به جز فعالان حرفه‌ای این حوزه، کمتر کسی در کشورمان با آن‌ها آشناست. برای ساختن یک ساختمان، احداث یک رستوران یا غیره… …

توضیحات بیشتر »

آشنایی با نوآوری باز از زبان هنری چسبرو+معرفی کتاب

در این ویدئو، هنری چسبرو (استاد پرآوازه دانشگاه برکلی و پدر نوآوری باز) به معرفی مدل نوآوری باز، چرایی اهمیت آن و بیان مثال هایی در این خصوص  می پردازد. معرفی کتاب نوآوری باز کتاب نوآوری باز، پارادایم نوین آفرینش و تجاری سازی فناوری در سال ۱۳۹۰ ترجمه و منتشر …

توضیحات بیشتر »

معرفی StationF بزرگترین مرکزاستارت آپی دنیا + فیلم گفتگو با رکسانا ورزا رئیس ایرانی آن

Station F مرکزی برای استارت‌آپ‌ها  یا (Startup Campus) به حساب می آید. ایستگاه اف یا Station F، یک ایستگاه عظیم قطار بوده است که به طور کامل بازسازی شده و شامل حدودا ۳۰۰۰ میز کار،اتاق های کنفرانس و شرکت‌های سرمایه گداری می شود. این ایستگاه به بزرگترین محل برای استارت‌آپ‌ها در …

توضیحات بیشتر »

هشت مهارت مورد نیاز برای کارآفرینان

برای راه‌اندازی موفق یک کسب‌و‌کار به مهارتهایی  نیاز است در این مطلب ۸ مهارت مورد نیاز مطرح شده است که هر کارآفرین موفق بایستی آنها را دارد باشد یا برای تقویت آنها تلاش کند: انعطاف‌پذیری: کسب‌وکارها معمولاً طبق آنچه که پیش‌بینی کرده‌ایم به پیش نمی‌رود و بسیار بالا و پایین …

توضیحات بیشتر »

۹علتی که اکثر استارت‌آپ‌ها با شکست مواجه می‌شوند

ما همیشه درس‌های جالبی از شکست می‌گیریم. دنیای استارت‌آپ‌ها هم به همین شکل است. ما همواره تلاش می‌کنیم که استارت‌آپ‌ها بتوانند از یک شکست فاجعه‌بار اجتناب کرده و مراحل رشد خود را با موفقیت ادامه دهند. برخی از آن‌ها با موفقیت این راه را طی می‌کنند ولی تعداد زیادی گریبان‌گیر …

توضیحات بیشتر »

چگونه در اینستاگرام بیشتر دیده شویم؟ (بررسی الگوریتم‌های اینستاگرام)

امروزه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک علم و تخصص شده است به طوری که این موقعیت شغلی به تازگی جای خود را در شرکت های بزرگ ایرانی باز کرده است. تصور غلطی که در این زمینه بین عده‌ای محدود از کارشناس دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، این است که …

توضیحات بیشتر »

یک نرم افزار CRM دقیقا چه کارهایی انجام می دهد؟

اگر بخواهم به زبان ساده بیان کنم یک نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا مشتریان جدید را بیابید و آن ها را شاد و راضی نگه دارید. در واقع به شما کمک می کند تا روابط قوی تری با مشتریان ساخته و سریع تر رشد کنید. پیاده …

توضیحات بیشتر »

چگونه اثربخشی برنامه وفاداری مشتریان را ارزیابی کنید

انتخاب برنامه وفاداری مشتریان به عهده‌ی شماست و مختارید تا شیوه‌های مختلفی را امتحان کنید و سنجش اثر‌بخشی و ثمربخشی این برنامه‌ها یکی از اساسی‌ترین اقداماتی است که باید در نظر بگیرید. منظور از اثربخشی، کنترل و بررسی آثار ناشی از برنامه و ثمربخشی سنجیدن ابعاد مالی آن است. برنامه …

توضیحات بیشتر »

بین مشتریانتان فرق بگذارید!

چرا؟ چون آن‌ها هم ارزش‌های متفاوتی برای شما ایجاد می‌کنند. به همین سادگی! تقریبا در تمامی پروژه‌هایی که برای  تعیین چهارچوب ارزش گذاری و محاسبه ارزش مشتریان در سازمان‌ها انجام دادیم، حدود ۲۰% اول مشتریان،‌ ۸۰% از درآمد سازمان را محقق می‌کردند. این نسبت در سازمان‌های B2B تا ۱۵% کم …

توضیحات بیشتر »

طوفان فکری، طوفان فکر روشی است برای ساخت هزاران ایده در کمترین زمان ممکن

طوفان فکری هرگاه از تکنیک های خلاقیت صحبت به میان می آید یکی از شناخته شده ترین تکنیک های که اغلب با افراد آن آشنا هستند و نام آن را شنیده اند تکنیک طوفان فکری است. طوفان فکری، طوفان مغزی، بارش مغزی، بارش فکری، یورش فکری و … همه اسامی …

توضیحات بیشتر »